ZAPRASZAMY NA RELACJĘ Z WEBINARIUM
MIT SLOAN MANAGEMENT REVIEW POLSKA

Ecommerce: dziś i jutro

ZAPRASZAMY NA RELACJĘ Z WEBINARIUM
MIT SLOAN MANAGEMENT REVIEW POLSKA

Ecommerce: dziś i jutro

Po ogłoszeniu pandemii miliony klientów zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe. W trosce o zdrowie, a także ze względu na oszczędność czasu i wygodę, zwrócili się w stronę sklepów internetowych. W czasie, gdy tradycyjna sprzedaż przeżywa kryzys, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Nastąpił gwałtowny wzrost liczby zamówień, a prawie każda firma uruchamia własny sklep online. To, w jaki sposób konsumenci będą robić zakupy w sieci, wyznaczy przyszłość handlu elektronicznego. Jak prowadzić sprzedaż w internecie i wykorzystać do tego media społecznościowe? Jak opracować strategię w oparciu o analizę nowych zachowań i potrzeb klientów?

Obejrzyj webinarium ICAN Institute i dowiedz się, jak pandemia zmienia e-commerce!

Czego się dowiesz?

Podczas webinarium nasi eksperci poruszali m.in. następujące tematy:

  • Jak zwiększyć sprzedaż i ROI dzięki kampaniom na Facebooku?
  • Budowanie strategii skutecznych kampanii sprzedażowych na Facebooku – fakty, trendy, przegląd najnowszych rozwiązań
  • Czy istnieje sposób na przewidzenie ścieżki zakupowej klienta przyszłości?
  • Sprzedaż wielokanałowa − czy za sprawą koronawirusa ziszczą się zapowiedzi ekspertów o omnichanelu?
  • Jak Polacy robią zakupy w sieci i czy na podstawie analizy ich zachowań firmy mogą opracować nowe modele biznesowe?
  • Jak zmiany w e-commerce wpłyną na inne branże związane z handlem, takie jak logistyka czy magazynowanie?

Skorzystaj z doświadczenia ekspertów na co dzień zajmujących się e-commerce

Czas trwania: ok. 150 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.


Agenda

10:00 -10:05

Powitanie uczestników
Paulina Kostro, redaktor  MIT Sloan Management Review Polska

10:05 – 10:20

Wystąpienie Agnieszki Chabrzyk,  Business Factory & ROI Hunter, Country Director Poland:
Jak zwiększyć sprzedaż i ROI dzięki kampaniom na Facebooku?

10:20 – 10:30

wystąpienie Krystiana Wesołowskiego, Blue Media

10:30 – 10:40

wystąpienie Magdalena Krasoń – Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce, GS1 Polska

10:40 – 10:50

wystąpienie Małgorzata Gawrysiak, General Manager, Genesys Poland

10:50 – 11:00

wystąpienie Antoni Pomykała, Digital & Cloud Services Country Lead, T-Systems Polska

11:00 – 12:00

Debata ekspercka: Konsument wyznaczy ścieżkę rozwoju handlu elektronicznego

12:00 – 12:30

Podsumowanie i Q&A

Prowadząca webinarium

Paulina Kostro 
Redaktor „MIT Sloan Management Review Polska” 

Pierwsze kroki dziennikarskie stawiała w „Briefie”, pisząc artykuły o marketingu, biznesie, reklamie i nowych technologiach. Współtworzyła również ranking „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” – zestawienie przedstawicieli firm i startupów, których działania charakteryzuje innowacja oraz kreatywność. W kwietniu 2016 r. zadebiutowała na łamach dziennika „Pulsu Biznesu”, w sekcji „Puls Firmy” poświęconej małym i średnim przedsiębiorstwom. Autorka licznych tekstów m.in. o rynku pracy, marketingu, reklamie, biznesie, sprzedaży, IT i nowych technologiach (w tym np. o: sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości, wielkich zbiorach danych i ich analizie, chmurze obliczeniowej, internecie rzeczy, technologii blockchain). Od maja 2019 r. związana z ICAN Institute, wydawcy „MIT Sloan Management Review Polska” oraz „ICAN Management Review”.

Prelegenci

Agnieszka Chabrzyk
Digital & Marketing Executive,
Business Factory

Posiada szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze strategicznego marketingu, digital, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych: zdobyte po stronie klienta oraz agencyjnej. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Obecnie zarządza polskim oddziałem partnera ad techowe’go – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera. Od kilku lat występuje na wybranych konferencjach oraz wydarzeniach branżowych inspirując marketerów do nowego myślenia o social mediach. Regularnie prowadzi specjalistyczne szkolenia w zakresie social branding & social selling.

Krystian Wesołowski
Szef zespołu sprzedaży, Blue Media 

Związany z Grupą Blue Media od 2005 r. Obecnie jako Szef zespołu sprzedaży opiekuje się obszarem usług płatniczych. Wcześniej pracował na wielu stanowiskach kierowniczych, w tym jako Dyrektor Zarządzający spółki Blue Finance. Brał udział w opracowywaniu strategicznych projektów biznesowych Blue Media, m.in. internetowych doładowań telefonów na kartę, systemu szybkich międzybankowych przelewów BlueCash, pożyczek społecznościowych Kokos.pl czy platform transakcyjnych do sprzedaży ubezpieczeń. W obszarze płatności koncentruje się na rozwijaniu usług typu „white label”, modernizacji rozwiązań dla platform open source, tworzeniem rozwiązań dla marketplace’ów oraz cyfryzacją usług związanych z pobieraniem opłat publiczno-prawnych. Obecnie współtworzy także strategię Blue Media związaną z obszarem nowych usług płatniczych PSD2, usług weryfikacji tożsamości i przekazywania danych w branży e-commerce.

Konrad Osiadacz
Senior Business Development Director, FM Logistic Central Europe

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w logistyce zdobyte w regionie Europy i Bliskiego Wschodu. Karierę zawodową rozpoczął w branży retail dla Carrefour Polska, gdzie odpowiadał za funkcjonowanie większości centrów dystrybucji w kraju, wdrażając projekty optymalizacyjne, nowe systemy WMS, oraz przenosząc operacje do nowych lokalizacji. Następnie w firmie InPost odpowiadał za obszar operacji logistycznych na rynkach zagranicznych, gdzie odpowiadał za zbudowanie i uruchomienie nowej usługi skierowanej do obecnych i nowych klientów – fulfillment, czyli logistyka kontraktowa dla obszaru B2C e-commerce. W FM Logistic CE odpowiada za rozwój i zarządzanie sektorem omnichannel, budowanie i realizowanie strategii e-commerce. Jego główne specjalizacje to: zarządzanie łańcuchem dostaw, operacje logistyczne, magazynowanie i dystrybucja, WMS, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianami, rozwój biznesu, Last Mile, realizacja e-commerce, Omnichannel.  

Małgorzata Gawrysiak
General Manager, Genesys Poland

Od ponad 16 lat buduje i wdraża rozwiązania Customer Experience. Od ponad 6 lat związana z firmą Genesys na stanowisku General Manager (Gartner No 1 od 9 lat z rzędu).  Odpowiada za nadzór nad wszystkimi aktywnościami biznesowymi firmy na rynku polskim.
W swojej działalności wspiera nieustannie rozwój obecnych i nowych klientów w zakresie rozwiązań Contact Center,   Customer Experience, Strategicznej Optymalizacji Procesów oraz Zarządzania Efektywnością firmy.
Dostarcza klientom, partnerom i  prospektom wiedzy popartej najlepszymi światowymi praktykami, tworząc strategie rozwoju biznesu, aby sprawnie i kompleksowo  wdrażać rozwiązania, zakończone szybkim zwrotem z inwestycji.
Jest absolwentką City & Guilds Institute of London na kierunku Information Technology, Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na kierunku Marketing Międzynarodowy w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. Współpracowała m.in. z amerykańską firmą SAS Institute jako Dyrektor marketingu, z firmą Spin jako Dyrektor sprzedaży i marketingu oraz z Dimension Data jako Business Line Director.

Magda Krasoń-Wałęsiak
Ekspert ds. e-commerce,
GS1 Polska

Od 2017 r. związana z GS1 Polska, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie standardów GS1 w Internecie. Doświadczenie z branżą eCommerce zdobyła pracując w Grupie Allegro. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz programu MBA na Nottingham Trent University. Autorka wielu publikacji na temat e-commerce, zamieszczanych m.in. w Harvard Business Review, Pulsie Biznesu czy Forbes. Wykładowczyni na kierunku e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Twórczyni raportów na temat polskiego ehandlu, w tym: „Jak zwiększyć sprzedaż w internecie”, „Raport o e-sprzedawcach” oraz „Jak sprzedawać na marketplacach?”.

Antoni Pomykała
Digital & Cloud Services Country Lead,
T-Systems Polska

Przedsiębiorca, sprzedawca technologii informatycznych, doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych i wielki entuzjasta transformacji cyfrowej. Doświadczenie jako menadżer i dyrektor sprzedaży w sektorze bankowo-finansowym zdobywał w firmach takich jak: Computerland SA, Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. oraz IT.expert Sp. z o.o., której jest współzałożycielem. W latach 2012 – 2019 pracował jako dyrektor sprzedaży i menadżer transformacji cyfrowej w Comparex Poland Sp. z o.o. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora Działu Usług Chmurowych i odpowiada za transformację cyfrową w firmie T-Systems Polska Sp.z o.o. Posiada członkostwo Business Network International oraz The Associaton for Information and Image. Jest autorem publikacji na temat cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych i cyfrowej transformacji.

PARTNER GŁÓWNY

PARTNER TECHNOLOGICZNY

PARTNERZY WYDARZENIA