Co blokuje polskie firmy przed cyfryzacją? Według jakich kryteriów podejmują decyzje o inwestycjach w projekty cyfrowe? Sprawdź, co na ten temat powiedziało ponad 300 prezesów, członków zarządu, szefów IT w badaniu dla ICAN Institute i SPOC!

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 17 czerwca 2021 r. dowiesz się:

  • Jakie są aktualne trendy i kierunki w zakresie cyfryzacji przedsiębiorstw?
  • Jakie są największe bariery w budowaniu przewagi cyfrowej w 3 trzech wymiarach: organizacja, kompetencje i procesy?
  • Według jakich kryteriów firmy podejmują decyzje o inwestycji w duże projekty cyfrowe?
  • Jak zaplanować proces transformacji cyfrowej tak, zapewnić rzeczywiste przyspieszenie biznesu?
  • Zarządzanie zasobami i zdarzeniami w IT – z jakich 7 technologii i w jakim stopniu korzystają firmy?
  • Co rekomendują eksperci, czyli 5 wskazówek na 2021.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Partner webinarium

Eksperci

Marcin Tyburski
CEO SPOC S.A.

Założyciel i CEO firmy SPOC. Z platformą ServiceNow spotkał się prawie 10 lat temu, szukając bardziej zaawansowanego rozwiązania ITSM. Zależało mu na produkcie, którego nie będzie trzeba instalować, który będzie działał przez przeglądarkę internetową i który będzie po prostu przyjemniejszy w korzystaniu. ServiceNow okazał się dobrym wyborem!
Na początku rozwoju SPOC zajmował się realizacją projektów, jako konsultant i doradca biznesowy, z biegiem czasu budując zespół specjalistów. Obecnie jako CEO wykorzystuje ServiceNow do zarządzania biznesem w SPOC, co pozwala mu dzielić się z klientami już innym doświadczeniem – jak wykorzystać ServiceNow do poprawy sprawności operacyjnej całej organizacji i dzięki temu uwalniać zasoby pod innowacje.

Sylwester Jassa
Business Solutions Consultant SPOC S.A.

Pracując w dużej globalnej korporacji jako Capability & Transition Leader oraz Business Process Expert, był odpowiedzialny za rozwój i migrację rozwiązań dla biznesu opartych głównie o SAP. Wtedy poznał ServiceNow i zafascynowany technologią, przeszedł na drugą stronę mocy. Wierząc, że biznes potrzebuje właśnie takich rozwiązań, jakie oferuje platforma ServiceNow, dołączył do partnera wdrożeniowego – czyli do SPOC.
Dziś, mając za sobą całą masę doświadczeń wdrożeniowych i konsultingowych z ramienia SPOC, jak i poprzednich firm, pomaga klientom przyswoić ogrom możliwości ServiceNow, tworzyć kierunki rozwoju dla tego rozwiązania w organizacji i wybierać właściwe produkty z portfolio platformy. Jako doświadczony konsultant biznesowy pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji, dokonywaniu zmian oraz w wyciągnięciu z technologii jak największej wartości biznesowej.

Prowadzący

Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Data: 17 czerwca 2021 roku
Godzina rozpoczęcia: 11.00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Dane do faktury:

Płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)

Chcę skorzystać z usługi nie ponosząc żadnych kosztów



Co blokuje polskie firmy przed cyfryzacją? Według jakich kryteriów podejmują decyzje o inwestycjach w projekty cyfrowe? Sprawdź, co na ten temat powiedziało ponad 300 prezesów, członków zarządu, szefów IT w badaniu dla ICAN Institute i SPOC!

Weź udział w webinarium ICAN Institute, a już 17 czerwca 2021 r. dowiesz się:

  • Jakie są aktualne trendy i kierunki w zakresie cyfryzacji przedsiębiorstw?
  • Jakie są największe bariery w budowaniu przewagi cyfrowej w 3 trzech wymiarach: organizacja, kompetencje i procesy?
  • Według jakich kryteriów firmy podejmują decyzje o inwestycji w duże projekty cyfrowe?
  • Jak zaplanować proces transformacji cyfrowej tak, zapewnić rzeczywiste przyspieszenie biznesu?
  • Zarządzanie zasobami i zdarzeniami w IT – z jakich 7 technologii i w jakim stopniu korzystają firmy?
  • Co rekomendują eksperci, czyli 5 wskazówek na 2021.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Partner webinarium

Eksperci

Marcin Tyburski
CEO SPOC S.A.

Założyciel i CEO firmy SPOC. Z platformą ServiceNow spotkał się prawie 10 lat temu, szukając bardziej zaawansowanego rozwiązania ITSM. Zależało mu na produkcie, którego nie będzie trzeba instalować, który będzie działał przez przeglądarkę internetową i który będzie po prostu przyjemniejszy w korzystaniu. ServiceNow okazał się dobrym wyborem!
Na początku rozwoju SPOC zajmował się realizacją projektów, jako konsultant i doradca biznesowy, z biegiem czasu budując zespół specjalistów. Obecnie jako CEO wykorzystuje ServiceNow do zarządzania biznesem w SPOC, co pozwala mu dzielić się z klientami już innym doświadczeniem – jak wykorzystać ServiceNow do poprawy sprawności operacyjnej całej organizacji i dzięki temu uwalniać zasoby pod innowacje.

Sylwester Jassa
Business Solutions Consultant SPOC S.A.

Pracując w dużej globalnej korporacji jako Capability & Transition Leader oraz Business Process Expert, był odpowiedzialny za rozwój i migrację rozwiązań dla biznesu opartych głównie o SAP. Wtedy poznał ServiceNow i zafascynowany technologią, przeszedł na drugą stronę mocy. Wierząc, że biznes potrzebuje właśnie takich rozwiązań, jakie oferuje platforma ServiceNow, dołączył do partnera wdrożeniowego – czyli do SPOC.
Dziś, mając za sobą całą masę doświadczeń wdrożeniowych i konsultingowych z ramienia SPOC, jak i poprzednich firm, pomaga klientom przyswoić ogrom możliwości ServiceNow, tworzyć kierunki rozwoju dla tego rozwiązania w organizacji i wybierać właściwe produkty z portfolio platformy. Jako doświadczony konsultant biznesowy pomaga w podejmowaniu kluczowych decyzji, dokonywaniu zmian oraz w wyciągnięciu z technologii jak największej wartości biznesowej.

Prowadzący

Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.