Potrzebujesz narzędzi, które pomogą Ci w wirtualnym zarządzaniu biznesem? A może Twoją firmę czeka biznesowa transformacja? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, dołącz do webinarium i poznaj rozwiązania, które wesprą Cię w przystosowaniu biznesu do aktualnych warunków rynkowych i nowych potrzeb klientów.

Jakie narzędzia będą przydatne dla działów sprzedaży, szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z pracą zdalną i zarządzaniem własnym lejkiem sprzedażowym? Jak ograniczać pracę manualną i mieć więcej czasu na bardziej kreatywne i wymagające zadania?

Weź udział w webinarium „MIT Sloan Management Review Polska”, a już 5 maja 2021 r. dowiesz się:

  • Czym jest narzędzie High Velocity Sales i jak pomoże Ci szybciej domykać więcej transakcji?
  • Jak zredukować ręczne wprowadzanie danych dzięki rejestracji aktywności opartej na sztucznej inteligencji?
  • Jak szybko docierać do najlepszych potencjalnych klientów i inteligentnie ich konwertować?
  • Jak używać rozwiązać CPQ (Configure, Price, Quote) do określania dokładnej wyceny w dowolnym scenariuszu konfiguracji produktu?
  • Jak szybko i łatwo konfigurować złożone transakcje dzięki CPQ?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Partner webinarium

Eksperci

Pamela Hetmaniok
Senior Account Manager, Salesforce

W Salesforce odpowiada za klientów z branży technologicznej. Swoją przygodę z Salesforce zaczęła 4 lat temu, na początku wspierając rynek niemiecki i szwajcarski, a od 2 lat aktywnie wspierając rozwój Salesforce na polskim rynku. W wolnym czasie podróżuje i interesuje się psychologią.

Natalia Maciejowska

Swoją karierę w Salesforce rozpoczęła ponad 5 lat temu, gdzie od 3 lat inspiruje transformacje cyfrowa przedsiębiorstw na rynkach środkowoeuropejskich. Jej głównym zadaniem jest analiza biznesowa-techniczna firm oraz pomoc w doborze odpowiedniej technologii Salesforce Jest absolwentką Technological University Dublin.

Data: 5 maja 2021 roku
Godzina rozpoczęcia: 11.00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



Potrzebujesz narzędzi, które pomogą Ci w wirtualnym zarządzaniu biznesem? A może Twoją firmę czeka biznesowa transformacja? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, dołącz do webinarium i poznaj rozwiązania, które wesprą Cię w przystosowaniu biznesu do aktualnych warunków rynkowych i nowych potrzeb klientów.

Jakie narzędzia będą przydatne dla działów sprzedaży, szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z pracą zdalną i zarządzaniem własnym lejkiem sprzedażowym? Jak ograniczać pracę manualną i mieć więcej czasu na bardziej kreatywne i wymagające zadania?

Weź udział w webinarium „MIT Sloan Management Review Polska”, a już 5 maja 2021 r. dowiesz się:

  • Czym jest narzędzie High Velocity Sales i jak pomoże Ci szybciej domykać więcej transakcji?
  • Jak zredukować ręczne wprowadzanie danych dzięki rejestracji aktywności opartej na sztucznej inteligencji?
  • Jak szybko docierać do najlepszych potencjalnych klientów i inteligentnie ich konwertować?
  • Jak używać rozwiązać CPQ (Configure, Price, Quote) do określania dokładnej wyceny w dowolnym scenariuszu konfiguracji produktu?
  • Jak szybko i łatwo konfigurować złożone transakcje dzięki CPQ?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Partner webinarium

Pamela Hetmaniok
Senior Account Manager, Salesforce

W Salesforce odpowiada za klientów z branży technologicznej. Swoją przygodę z Salesforce zaczęła 4 lat temu, na początku wspierając rynek niemiecki i szwajcarski, a od 2 lat aktywnie wspierając rozwój Salesforce na polskim rynku. W wolnym czasie podróżuje i interesuje się psychologią.

Eksperci

Natalia Maciejowska

Swoją karierę w Salesforce rozpoczęła ponad 5 lat temu, gdzie od 3 lat inspiruje transformacje cyfrowa przedsiębiorstw na rynkach środkowoeuropejskich. Jej głównym zadaniem jest analiza biznesowa-techniczna firm oraz pomoc w doborze odpowiedniej technologii Salesforce Jest absolwentką Technological University Dublin.